Let op: Alleen evenementen die vrede en recht bevorderen komen in aanmerking voor het huren van een ruimte in het Vredespaleis. Voor de richtlijnen klik hier. Alle organisaties die events willen organiseren op het Vredespaleis dienen niet-controversieel te zijn i.v.m. de neutrale status van het Vredespaleis. Contactgegevens Contactpersoon E-mailadres Telefoonnummer Functie Organisatie Is de organiserende partij een NGO of internationale organisatie? JaNee Omschrijving organisatie Website organisatie Indien het evenement door een extern evenementen bureau wordt georganiseerd naam van dit bureau vermelden: Adres Postcode Plaats Factuuradres gelijk aan contactadres JaNee Factuurgegevens Organisatie Contactpersoon E-mailadres Telefoonnummer Functie Adres Postcode Plaats Achtergrondinformatie ter beoordeling van uw aanvraag Naam evenement Geef een korte omschrijving van het evenement (onderwerp/thema/doel) Zijn het thema, het programma en de deelnemers gericht op: VredeVreedzame of duurzame (internationale) samenwerkingInternationaal recht Hoe bevordert uw evenement vrede en recht? Wie is de doelgroep, wie zijn de genodigden? Upload hier s.v.p. het conceptprogramma van uw bijeenkomst met globale tijdsblokken Zijn er bijzondere sprekers of bezoekers waarover wij onze beveiliging moeten informeren? JaNee Zo ja, welke personen zijn dit? Wilt u Vredespaleis-geschenken (zie webshop) verstrekken aan de deelnemers van uw event? JaNee Zo ja, welke geschenken zijn dit? Praktische gegevens bijeenkomst Gewenste (begin)datum Betreft het een meerdaagse bijeenkomst? Verwachte begintijd Verwachte eindtijd Aantal personen genodigden Aantal personen crew Cateringwensen Ontvangst koffieLunchKoffiepauzeReceptieDinerAnders,namelijk: Gewenste technische faciliteiten Livestreaming JaNee Geluidsinstallatie JaNee Sprekersmicrofoon JaNee Aantal: Zaalmicrofoon JaNee Aantal: Streaming JaNee Beamer/scherm JaNee Faciliteiten voor tolken JaNee Anders, namelijk Gewenste zalen Auditorium & foyerSeminar room (Seminar room alleen mogelijk te boeken als break-out room i.c.m. het Auditorium) Auditorium & foyer U moet rekening houden met +/- € 8.000 (excl. BTW) voor zaalhuur van het Auditorium per dag, beveiliging, basis AV en personeel, exclusief catering. 350 personen theater opstelling 150 personen cabaret opstelling 60 personen carré opstelling (optie huur van tolkencabines: indien gewenst dit graag vermelden bij gewenste technische faciliteiten) Seminar room U moet rekening houden met +/- € 3.000 (excl. BTW) voor zaalhuur van de Seminar room per dag, beveiliging, basis AV en personeel, exclusief catering. 60 personen theater opstelling 32 personen carré opstelling Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden.